Haydut Efendinin Sweatshirt'ü (Köpeğe Kapşonlu kazak) - ....# Lilithin #....

Follow Us

5 Kasım 2015 Perşembe

8 Haydut Efendinin Sweatshirt'ü (Köpeğe Kapşonlu kazak)

Dikiş makinemden uzakta kaldım bu aralar, dikiş yapmaya fırsat bulduğum tek zamanı en yakınıma yani Haydut Efendiye birşeyler dikmeye kullandım sonuçtan mutluyum. 
Dikiş makinemden uzak kaldığım bu zamanlarda sürekli kafamda planlar yapıyorum. Haydutcuğuma da birkaç parça planladım kısıtlı zamanımda en kullanışlı parçayı yapayım dedim malum önümüz kış.:) Bu sefer kapşonlu sweatshirt dikeyim dedim. Kumaşı battaniye olarak kullanılan polarlardan dikişi zordu. Bundan sonra bu tarz birşey dikmek için içi polar dışı penye kumaşlardan alacağım.   Kalıba gelince, kendime ait bir temel beden kalıbım olmamasına karşın Haydut efendinin temel beden kalıbı var. Kafamdakine göre baya değişiklik yaptım kalıpta, Reglan kola çevirdim, bol kestim, kapşonu kalıpsız kestim, önüne minnoş cep ekledim. Bağcık eski bi kapşonludan çalındı. ;) 
Dip Not: Kumaş çok tüy çekiyor fotoları çekmeden temizledim diye tüy oldu:)
MaşAllah demeyi unutmayalım nazar değiyor Haydut beye:)






 Kalıbın ön, arka ve kol kesimi böyle geri kalan parçaları çekmeyi unuttum.:)


8 yorum:

  1. Model de cicisi de çok tatlıymış, ellerinize sağlık ve ziyaretiniz için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. böyle hayduta can kurban:)
    çok sevimli maşallah, yeni cicisi de harika olmuş ellerine sağlık,,
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. Maşallah diyelim o zaman :) Sevsinler cepli sweatini :)

    YanıtlaSil
  4. Haydut çok şık olmuş.elimize sağlık

    YanıtlaSil