Gothic (gotik) kıyafet fikirleri - ....# Lilithin #....

Follow Us

8 Kasım 2015 Pazar

0 Gothic (gotik) kıyafet fikirleri

Hayduta kıyafet dikerken kafamdaki modeli elimde kalıp olmadan, bu modeli nasıl elde edebilirim diye düşünüp ona göre biçip dikmek bana daha büyük bir zevk veriyor. Bundan dolayı artık nette gezerken gördüğüm beğendiğim modelleri kaydediyorum.
Gothic tarzı abartısız ve sade kullanıldığında cok hoş ve zarif buluyorum. Belki birgün diyebileceğim modelleri sizlere de fikir olması açısından paylaşıyorum.

Bu balık etegi yakın bir zamanda dikmeyi düşünüyorum.
Bu eteğin asi asimetrik kesimi bence iyi bir fikir.

Kadife kumas en sevdigim kumaş bel detayıyla bence günlük hayatta giyilebilecek hoş bir etek olmuş.

Kadifeyi bu şekilde basit bir sıfır kol bluzde kullanma fikri çok hoşuma gitti.

Bu bluz başlı başına çok tatlı bir köşede dursun bu model.



Bu tunigin asimetrik ve spor kullanimi hosuma gitti tarzima uygun:)



Bu elbisenin çift kat asimetrik kesilmiş eteğiyle farklı ama kolay dikilebilecek bir model.

Bu elbise sıradan bir maksi elbise olabilecekken 2 farklı kumaşla hareketlenmiş.

Bu jileyi birgün dikmeti gerçekten çok istiyorum. Gömleğide çok tatlıymış:)
Şimdilik bu kadar görüşmek üzere sevgili okuyucu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder