Plaklı Son Çanta - ....# Lilithin #....

Follow Us

7 Eylül 2015 Pazartesi

4 Plaklı Son Çanta

Uzun bir aradan sonra sipariş üzerine çanta diktim. Oldukça geniş işlevli bir çanta oldu. Sipariş sahibinin isteğiyle öncedende 2 çantada ( bakmak isterseniz 1.çanta 2.çanta kullandığım plaklı kumaşı kullandım.  Ve elimdeki bu kumaşı bitirdim. Düz siyah olan kısımlar kot. Astar ve saplarda kullandığım kumaşı yine eski bir çantada astar olarak kullanmıştım(buradan bakabilirsiniz). Dolgu malzemesi olarak fitil elyaf kullandım. Tabanına daha sert olsun diyerek keçe yerleştirdim. Ayrıca tabana dıştan 4 yıldız zımba kullandım. Ölçüsü 35x45cm












4 yorum:

  1. Çok hoş cıvıl cıvıl kullanışlı bir çanta olmuş elinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize sevindim

      Sil
  2. çok profesyonel çok şık olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil