Kumaş Çekilişi Kazananı - ....# Lilithin #....

Follow Us

7 Eylül 2015 Pazartesi

9 Kumaş Çekilişi Kazananı

Kumaş Çekilişi yapmaya karar verip , umduğum katılım olmayınca hatta 0 katılım olunca iptal edip blogdan da ümidimi kesmiştim. Bunu da duyurmuştum . Belli bir süre bloguma ve gelen yorumlara bakmadım baktığımda çocukluk yaptığımı anladım. Hem biz, biz bize iyi değil miyiz? Hayatı boyunca utangaç olan daha rahatım aslında böyle. Ayrıca bana destek yorumlarını üşenmeyip yazanlara teşekkür ederim ben onları da kattım bu çekilişe. Böylece 07 Eylülde bitecek dediğim çekilişim 7 eylülün gelmesiyle son buldu.

Katılanları Şöyle Listeledim:


   















Ve Kazanann:


















6.Sırada bulunan Nilgün Aydın çekilişimin kazananı oldu. 
Sevgilerimle...

9 yorum:

  1. hayırlı olsun Nilgün hanım güle güle kullansın:):)

    YanıtlaSil
  2. nilgün hanım hediyelerini güle güle kullansın güzel modeller diksin bizde görelim.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Geçmiş olsun rahatsızlığınız için. Acelesi yok. Rahat olun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ben takip edecek dikiş blogu arar gezerken sizi nasıl farketmedim anlamadım. Başarılarınızın Devamını dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sizi Nilgun hanim sayesinde tanidim iyiyi ki kapatmamissiniz blogunuzu sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ya ben bu çekilişi nasıl kaçırmışım o kadar üzüldüm ki anlatamam :( nilgün hanım iyi günlerde kullansın. Bende beklerim bloguma sevgiler..
    http://seffafbulutlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil