Kelebekli Çanta ve kalıbı - ....# Lilithin #....

Follow Us

15 Eylül 2015 Salı

8 Kelebekli Çanta ve kalıbı

Efenim gitmeden birde anneme bir çanta yapayım dedim kumaşları ve çanta modelini o seçti. Bu arada çantadan sizde dikmek isterseniz kalıp tamda burda. Anlamadığınız yerleri sorarsanız açıklayabilirim veya istek dahilinde çantayı baştan sona fotolarla anlatabilirim. Çantanın kelebekli kumaşından geçen sene bir çanta daha yapmıştım (bakınız). Astar olarak Baykumaştan aldığım harika kot kumaştan kullandım. Kot zaten kalın olduğu için herhangi bir dolgu malzemesi kullanmadım çantayı açıp kapamak için manyetik çıtçıt taktım. Astarına bir fermuarlı birde normal cep koydum. Çantayı ölçmeyi unutmuşum yanız çok küçük bir çanta değil.


Çanta kalıbı

8 yorum:

  1. Emeğine sağlık anneciğin güle güle kullansın. Çok şık ve zarif olmuş.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Annecin güle güle kullansın, çanta dikmeyi bende çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler😊 canta dikmek gercekten zevkli

      Sil
  3. merhabalar :)
    blog isminiz once upon a time'dan mi geliyor? çok severim de bu ismi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır once upon a time hiç izlemedim ama Lilith çok duyuyorum bi yerlerde sürekli karşıma çıkıyor. Feminist oluşunuda seviyorum ayrıca kendi ismimde L harfi iile başlıyor. Lilith kulağıma hoş geldiği için seçtim:)

      Sil
  4. iyi günler! Bloğunuza banner reklam ya da link alıyor musunuz ? Alıyorsanız ayrı ayrı banner ve link için aylık ücretleri ne kadar acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banner rrklam olabilir ama google reklamlari haric simdiye kadar reklam almadim

      Sil