Kumaş çekilişim - ....# Lilithin #....

Follow Us

16 Ağustos 2015 Pazar

4 Kumaş çekilişim

Kumaş çekilişimi iptal etmiştim katılım olmamasından dolayı çekiliş için bloguma gelenler olmuş. Bende çekilişi 7 Eylüle kadar geçerli kılmaya karar verdim. Çekiliş yazımdaki şartlar ile katılabilirsiniz. İyi şanslar diliyorum. 1 kişi bile katılsa 7 Eylüle kadar hediye yollanacak.:) Ayrıca Kumaş çekilişim iptal yazıma içten yorumlarını yazanlar şartları yerine getirmeseler de ben onları çekilişte sayıyorum. Sevgiler..

4 yorum:

  1. merhaba :)
    gfc ve g+ da nestinemaa ff olarak takipteyim.
    paylaşm linki: https://plus.google.com/109128670289290616995/posts/WSr8LYcyE9D
    mail:calikekin@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogumu ziyaret etmişsiniz.İyi ki gelip yorum bırakmışsınız, ben de burayı bulmuş oldum. Köpeğinize diktikleriniz çok hoşuma gitti. Benim de bir erkek kedim var. Ne zamandır ona kedi evi- yastığı gibi bir şeyler dikmek istiyorum ama henüz cesaret edemedim. Belki ileride hayvanlar için dikiş etkinliği yaparız ne dersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorumunuz için harika fikir dikiş etkinliği

      Sil