Haydut Beyin Gömleği 2 - ....# Lilithin #....

Follow Us

29 Ağustos 2015 Cumartesi

4 Haydut Beyin Gömleği 2

Son olarak Haydut beye yeni gömlek diktim.Aynı kumaştan kendimede bir bluz diktim. Evet oğluşumla kombin yaptım. Onuda paylaşacağım yakında. Bu kıyafet kalıplarını Şu siteden buluyorum.Lakin Haydutun ölçüleri hemen hemen M bedene denk gelmesine ramen tam oturmuyordu çünkü aklınızda bulunsun köpeklerin vücut yapıları ırklarına göre farklılık gösterebilir. Bende bu sefer kalıbı haydutun ölçülerine uyarladım daha iyi oldu kendim kalıp yaratma mantığını daha kavrayamadım kavrasam herşey çorap söküğü gibi gelecek. Foto biraz aceleye geldi ütüsüz çektim ütüleyip giydirdiğimde çekmeyi unuttum hazır aklımdayken paylaşayım dedim. Sorularınız varsa lütfen sorun.:)

,


4 yorum:

  1. Ne güzel beraber takım takım dolaşırsınız güle güle kullanın çok şeker sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım ben bu gömleğe. Gömlek dikmek bana oldukça zor görünüyor, hiç denemedim o yüzden. Ama siz köpeğinize bile dikmişsiniz. Elinize sağlık. O da uslu uslu oturuyor kıyafetiyle, çok sevimli. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan gömleği dikmek banada zor görünüyor. Hayduta dikmek ise kolay oluyor basit parçalar çünkü.

      Sil