Lilith'in Kumaş Çekilişi - ....# Lilithin #....

Follow Us

25 Temmuz 2015 Cumartesi

11 Lilith'in Kumaş Çekilişi

Ne zamandır yapmayı düşündüğüm kumaş çekilişini sonunda yapıyorum.:)



-Türkiyenin turistik yerlerinin bulunduğu Duck kumaş.
-180cm en x 54cm boy

-Siyah üstüne enine gümüş parlak çizgileri olan yazlık ince bir kumaştır.
-140cm en x 135 cm boy



-İnce şifon kumaş.
- 140cm en x 200 cm boy

-Denizci desenli duck kumaş.
-180cm en x 55 cm boy



- Pamuklu parça kumaş.
-170 cm en x 75cm boy

-İnce saten kumaş.
-140 cm en x 55 cm boy

- Kalın pamuklu kumaş
Rengi fotodakine göre daha canlı.
-130 cm en x 107 cm boy












- Müzik desenli Duck kumaş.
-180 cm en x 55 cm boy

















-Enine esneyen saten kumaş.
-140 cm en x 200 cm boy














- Gazete desenli Duck kumaş.
- 180cm en x 100cm boy
















Çekiliş Katılım Şartları:

Zorunlu şartım blogumu GFC aracılığıyla takibe alıp en baştaki kumaşların toplu fotosu ile çekilişimi duyurmanız.

+ Çekiliş hakları 

Çekilişe katılanlar bu yazının altına yorum ile  Hangi Gfc ismi ile takip ediyorlarsa onu ve duyuru linkini gönderin. 

Kargo masrafı bana ait.Yurtdışı katılım kabul edilemiyor.

Ayrıca + çekiliş hakları için Google + , Facebook , Pinterest isimlerinizi söylemeyi unutmayın.

Çekiliş 07 Eylül'de son bulacaktır. Kazanan Random.org aracılğyla belirlenecektir.

11 yorum:

  1. harika kumaslarrr ama yurtdisinda oldugumdan yine katilamiyorum :-(((
    Yinede takibe aldim sizii :-)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi şanslar diliyorum:)

      Sil
    2. teşekkür ederim amaç aranıza katılmak uygulamaya karar verdiğiniz konuya canlılık katmak aslında bu konularda şansız olduğumdan pek yanaşmam ama blogunuzu beğendim sürekli uğrama taraftarıyım :) sizde takdir edersinizki dikişe başlayanların evi kumaştan geçilmez helede burda 1liraya bile kumaş bulabiliyorum uzun yazmışım hakkınızı helal edin ....görüşmk üzere

      Sil
    3. canım ismim özele giriyor diye sildim kusura bakama olurmu sevgilerr

      Sil
  3. Arkadaşım çekilişiniz hayırlı olsun. Gelip kumaşlarınızı gördüm, kazanan güle güle kullanır dilerim ki. Ancak benim şöyle -sevimsiz- bir huyum var: Şartlı şeyler bana göre değil. Takip edeceksem ederim, biri takip edince bir şey verecek diye şartları yerine getiremiyorum. Belki birazdan bloğunuzu da gezeceğim ve frekansınız benimle uyuşacak ve belki sizi yine takip edeceğim. Her şeye rağmen nazik davetiniz için çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Huyunuz sevimsiz değil ben seviyorum çekilişlere katılmayı herkesin yapısı farklı sonuçta :) Umarım blogumu gezip iyi vakit geçirirsiniz:)

      Sil
    2. Bloğunuzu gezmeye başladım ve özellikle köpekli paylaşımlarınız çok hoşuma gitti. Ben bir hayvan sahibi değilim ama hayvan dostuyum. Onların da yaşam hakkı olduğunu biliyor ve saygı gösteriyorum. Bir tek böceklerle aram iyi değil. Evimiz bahçeli ve örümcek karınca en masumu, bir sürü böcek ziyaretimize geliyor. Eşim benden de yufka yüreklidir, peçeteyle tutar, canını yakmadan bahçeye atar ama benim içim gıcıklanıyor böcek görünce, irkiliyorum. Evi sirkeyle siliyorum, belki kokusuna gelmezler diye. Ama bir köpeğim ya da kedim olsa evden gitsin istemezdim :)

      Sil
    3. Samimi yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Hayvan dostu oluşunuz beni çok mutlu etti. Bende böceklerden çok korkarım. Haydut zevkle avlıyor böcekleri:D

      Sil
  4. Ben de katılayım da bana çıksın demiştim ki iptal ettiğini gördüm :( bir dahaki sefere artık ,sevgiler canım takipteyim :))

    YanıtlaSil