Kumaş Çekilişi İptal - ....# Lilithin #....

Follow Us

30 Temmuz 2015 Perşembe

7 Kumaş Çekilişi İptal

Kumaş çekilişimi hiç katılım olmamasından ötürü iptal ediyorum.. Anladım ki çekilişle ev versem katılan olmayacak. Bu blogu açmamda ki sebep yaptıklarımı paylaşmak boş zamanlarımı keyifli vakte çevirmek hatta benimle aynı zevkleri paylaşanlarla sosyalleşmekti.  Fakat geçen 3 yıl boyunca hedefime ulaşamadım anladım ki birşeyleri yanlış yapıyorum. Bu blog benim vaktimi çalıp beni üzmekten başka bir işe yaramadı.. Kendinize iyi bakın umarım sizler hedeflerinizi küçük veya büyük başarırsınız...
 

7 yorum:

  1. Lütfen pes etmeyin. böyle böyle ilerliyoruz. bende bir bucuk senedir bloggerum ama çok az takipcim var ama yinede baskalarina faydali olabilmek icn yayinliyorum. bazen yorum yazmasalarda takip edenlerimiz var. çekiliş icn bir ay süre verenler bile var hemen pes etmeyin duyuralim blogu

    YanıtlaSil
  2. Ama üzüldüm ben şimdi...Belki zamanlama yanlıştır,yazın bloğa ilgi azalıyor sanırım,ben de onu gözlemledim herkes tatilde olunca haliyle talep de olmuyor...Yine de sıkmayın canınızı :))) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım ama ben blogunu yeni keşfettim. Üzüldüm yazını okuyunca. Sakın bırakma blogunu.Bazen işler istediğiniz gibi gitmeyebilir. Sıkma canını. Seni takibe aldım bile. Istersen sen de gel benim blogumda bir diktiklerime bak ve kafa dağıt. Sen de takibe alırsan sevinirim. Sevgiler canım. Geldiğinde kendini özellikle hatirlat. ..

    YanıtlaSil
  4. canım benim hemen karamsar olma olsun varsın katılım az olsun sen bir emek gösteriyorsun bu çok önemli ne yazıkki günümüzde çok çok farklı kişilikler var hepsine saygımız sonsuz ama bu paylaşımı görüpte duyarsız kalmayı bende anlamış değilim tekrar söylüyorum asla ümitsiz olma sen yinede uğraşlarını yayınlamaya devam et ilerde inşallah sesin çok duyulacak herşeyde bir hayır vardır ....güzel postlarını hep takip edeceğim sevgiyle kalasın ....

    YanıtlaSil
  5. google + da paylaştım beni çok duygulandırdın kimsenin üzülmesini asla istemiyorum yolun açık olsun cnm.

    YanıtlaSil
  6. Ne olduğunu cok anlamadım ya emeğinizin karşılığını alamadığınız üzüldüm. Umarım kısa zamanda istediğinizi elde edersiniz. Çok sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ben de bazen ayni seyleri dusunuyorum.ama eski yayinlarimi okuyunca cok mutlu oluyorum.anilarimizi guzel ugraslarimizi kaydetmis oluyoruz.hem takipler yaz dolayisiyla gercekten cok azaliyor.ben hala evime duzenime donemedim maalesef😢cekilis bitti mi diye bakmaya gelmistim ben de😦

    YanıtlaSil