Kına kına ve kına - ....# Lilithin #....

Follow Us

4 Temmuz 2015 Cumartesi

1 Kına kına ve kına

Uzun süredir paylaşım yapmamışım. Evet. Başka da bir giriş cümlem yok.
Öylesine bir alış verişimde hazır kına tüpleri aldım. Yani toz halinde değilde kullanışıma hazır olanlardan. Kendilerinin gercekten renk verme özelliği iyi en zor ciltlerde bile renk verdi. Yaş kokusu biraz ağır geldi bana çoğu kişi beğendi.  Herhangi bir alerjik durum yaşamadım ki alerjik bir yapim var.
Aslında toz halinde olan bir kına beğendim ki bir türlü alamadım. Önce bir emin olamadım almaya sonra dedim yaz tatili geliyor adres karışıklığı olmasın. Sonra dedim tamam parayi hazır ettim alıcam.. Satıcı bana dönene kadar param eksildi. E kınanında kendine has bir piyasasi var Türkiyedeki gibi kilosu 10 - 20lira degil ki şakkadanak ben o parayi birleştirip elimde tutayım. Neyse böyleyken böyle şimdilik elimdekilerle yetiniyorum.


Son zamanlarda yaptığım kınalardan serpiştiriyorum ve kaçıyorum.


1 yorum: