Daily Moistirizing Hand Mask - ....# Lilithin #....

Follow Us

26 Nisan 2015 Pazar

0 Daily Moistirizing Hand Mask

Ellerim tirnak diplerim ne kadar krem sürsemde kuru bu aralar. Bende tirnak etlerimi yemeye basladim ellerrim yara oldu. Belki iyi gelir diye başka bi iş için  gittiğim kuaförde hadi bu işte hallolsun diye manikur yaptirdim bin beter oldu etlerim yara olmayanlarda yara oldu. Bu el maskesinide belki iyi gelir diye gratis alışverişimde aldim.


Ürünün paket arkasida şu şekilde. Sağ ve sol elinize dogru eldiveni takin yazilmis ama ingilizce açıklamada böyle birşey yazmamislar.


Kullanim talimatlarındaki gibi önce ellerimi ılık su ile yıkadım ve pakedi actim eldiven seklinde yapilmis olan urunun disi plastik gibi boylece maske dokundugumiz yerlere bulasmiyor. Eldivenleri taktim yaklasik 30 dk durdular.


Eldivenleri çıkardıktan sonra ellerimi yıkamadım. Ellerimin maskeyi emmesini bekledim. 
Dün gece kullandığım bu ürün bir mucize değil. Fakat arada bir kullanilabilir bence.
Fiyati 4.50 tl
Hadi kalin sağlıcakla...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder