Baykuşlu Çorap Yapamam dememeliymiş insan:D - ....# Lilithin #....

Follow Us

8 Şubat 2015 Pazar

3 Baykuşlu Çorap Yapamam dememeliymiş insan:D

Asla yapamam dediğim çoraplarları yaptm hatta haykırdığım şu yazıda koyduğum fotodaki çoraptan bile ördüm:) şiş örgüsünü düzgün beceremeyen ben yavaştan birşeyler becerince full bu tatilimde iki ürün çıkarabildim ortaya bi önceki yazımda olan çoraplar bide bu çoraplar.
Aslnda bugün okul yolcusu olmalıydım ama dün gidecek enerjimin olmadığini farkedince yarına erteledik iyide olmuş.Çünkü biraz rahatsızlandm halsizlik var üstümde bu halde zor olurdu>.<


Baykuşlu çorap
Neyse çoraplar annneme hediye oldu. Evde olan yünlerden seçtim desen belli olsun diye koyu renk seçmedim Alize Cashmira kullandım sadece parmak ucu kısmına yetmedi yeni almaya kalkarsam yetiştiremezdim ondan dolayı başka bir iple eşleştirdim onu:)
Baykuşlu çorap

Baykuşlu çorap

Baykuşlu çorap

bu arada beni instagramda takip edin ;) Instagram

3 yorum:

  1. Çok şeker olmuş elinize sağlık çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuza çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. aaaa ortak noktamızı buldumm çorap süperr olmuş ellerine sağlık iyi günlerde giyesin

    YanıtlaSil