Haydut Bey'in Kazağı ( köpek kazağı) - ....# Lilithin #....

Follow Us

15 Ocak 2015 Perşembe

6 Haydut Bey'in Kazağı ( köpek kazağı)

Ne zamandır aklımdaydı Haydut'a bir köpek kazağı dikmek ama hep erteledim.. Sonunda tüm Türkiye 'ye kar yağdığı sıralarda zaten sıcağı seven azcık soğukta üşüyen Haydut'a hemen kazağını dikmek için kolları sıvadım. Elimde pek kıyafetlik kumaş yok bu yüzden ben giymediğim kazaklarımdan ayırmıştım Hayduta kıyafet dikmek için hemen kestim en sıcak tutanı.Gece 3lere kadar uğraştım zevkle . Oda sevmez rahatsız olur sanarken sevdi kazağını elimize ne zaman alsak kazağını hopluyor zıplıyor sevinçten kafasını patisini kendi sokmaya çalışıyor. Allah nasip ederse bu tatil döneminde ona daha ne ciciler dikmek var aklımda:)
Haydutun köpek kazağı

Haydutun köpek kazağı

Haydutun köpek kazağı

Haydutun köpek kazağı



6 yorum:

  1. Güle güle giysin Haydut bey. Çok da yakışmış. Ziyareti geciktirmek istemedim. Bloğunuz çok hoş. Yeni yayınlarda görüşmek ümidi ile sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz.:)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuş çok yakışmış :))) güle güle giy bakalım yakışıklı :))
    Eskişehir de çok soğuk bu aralar sokakta gezerken rastlıyorum böyle kazak ve tişört giyen köpüklere <3.
    bloğunuzu yeni keşfettim çok güzel bir blogunuz var :)) Takipteyim bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederiz yorumunuza :) Aslında bazı insanlar köpeklerin üşümediğini iddia eder ama o ırkına cinsine göre değişiyor. Bazı köpekler gerçekten çok üşüyor. Hemen geliyorum ziyarete^^

    YanıtlaSil
  5. Demek ki o kazağı görünce dışarı çıkacağını anlıyor. Benim köpeğim yok ama hep merak etmişimdir bu hayvancıkları o kazaklar ne kadar korur? Bir de ayakları üşümez mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dışarı çıkacağını anlıyor fakat aynı zamanda eşyalarını sahiplendiğini farkettim. Ayrıca birde çorap örmüştüm ona, fakat pek sevmedi ne zaman giydirsem hep çıkarttı. Soğuktan hiç hoşlanmıyor zaten üşüyünce giriyor bi battaniye , yorgan altına bazen benim ceketimin içine de girmeye çalışıyor yada saçlarımın altına :D

      Sil