Haydut Bey (Nam-ı Değer Cep Herkülü) - ....# Lilithin #....

Follow Us

12 Ocak 2015 Pazartesi

0 Haydut Bey (Nam-ı Değer Cep Herkülü)

Haydut beyi anlatacağım yazı aylardır bekledi. Çünkü onu nasıl anlatsam bilemedim. Özel olmasını istedim. Fakat düşüşleri yaşadığım son günlerde ona birşeyler dikmeye başladım ve bu beni mutlandırdı. Bu yıüzden ilerde yazacağım  yazılarda bolca rastlayacağımız Haydut beyle artık tanışmanız gerektiğini düşünüyorum.
Haydut Beyin karla imtihanı
Haydut Beyin karla imtihanı



Haydut Bey 2014 Temmuz ayının 27'sinden beri bizimle. Ki bu tarih sevgili miniğimin doğum günü eski sahibi en az bizim kadar seviyordu onu eminim fakat işlerinin yoğunluğundan dolayı onu miniğime hediye etti. Ve ben onunla karşılaşmadan önce bilmiyordum bu durumu ama içime doğdu miniğim sana bi sürprizim var dediğindinde.   Enerjisi ve sıcakkanlılığıyla hayatımıza neşe kattı. Bizimle birlikte olduğu 6 ay boyunca bize bir sürü güzel ve eğlenceli an yaşattı. Bizi sorumluluk sahibi olmaya itti. Aslında onu anlatmaya kalksam saatler sürer ve anlatamam herhalde. Ama iyiki bizimle.
Haydut Bey ve ben
Haydut Bey ve ben

Haydut Bey ve Miniğim
Haydut Bey ve Miniğim
Haydut Bey
Haydut Bey 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder