Çorap Ördüm!! - ....# Lilithin #....

Follow Us

28 Ocak 2015 Çarşamba

1 Çorap Ördüm!!

Başlıktanda anlaşılacağı üzere çorap ördüm.
Blogumu ilk açtığım zamanlarda şöyle bir yazım vardı. Ben şişle örmeyi pek bilmem ama içimde kaldı çorap örmek.  Önce you tube aracılığında basit bir çorap örerek başladım amaç mantığını kavramaktı. Sonra yabancı bir siteden açıklamasını indirdiğim çorabı yine takıldığım yerlerde youtubeden destek alarak ördüm. Çorabı misinalı şişle ördüm. Şişi evde buldum bir tık kalın bir şişti aslında daha ince şişe daha ince yün kullansaydım daha güzel görünebilirdi. Ama evde o kadar çok ipim var ki hiç dışarı çıkıp alasım gelmedi. E miniğime öreceğim için gri olmasını istedim siyahta olabilirdi ama daha ilk öreceğim çorap olduğu için örgümü takip edememekten korktum. İpin devamı olsun istedim birde çünkü birsürü yün var ama amigurumi örmek için aldığımdan tekler . Bu ipten 2 yumak vardı. Gel gelelim kalın olması sıcak tutmasını sağladı.


Haydut  foto makinesini açınca bi anda hemen onun önüne gelip oturup poz vermeye başladı buda beni şaşırttı ayrıca güldürdü baya..



1 yorum: