Gratis Alışverişim - ....# Lilithin #....

Follow Us

28 Aralık 2014 Pazar

0 Gratis Alışverişim

Bu aralar yeni yeni edindiğim alışkanlıklardan biri bulmaca çözmek oldu bunun için hergün aldığım gazeteler beni bakımsız bir paçoz olmaktan kurtardı. Nasıl mı oldu bulmaca çözmek için aldığım gazeteleri okudum yanındaki broşürlerede göz gezdirdim.Bi taşla üç kuş vurdum. Ve gratisten aylık alışveriş yapar bir hal aldım her ayın broşürünü inceliyorum dikkatimi çeken merak ettiğim ürünleride alıyorum. Hatta gratis kart bile almış olabilirim. Son yaptığım alışverişle ilgili yorumlarımı sıcağı sıcağına aktarmak istiyorum.
Bu ay pek birşey almadım gerçi ama buyrunuz bakalım.
Üç parçalık alışverişimin toplu görünümü şu şekilde:
Gratis alışverişim Genel görünüm






  Ben bugüne kadar hiç fondoten kullanmadım ama hep pudra kullandim pudram bitmek üzereydi denemek için Wet n Wild Coverall sıkıştırılmış pudrayı aldım .Wet n Wild bana sempatik gelen bir marka oldu geçen aylarda da farını almıştım ayrıca uygun fiyatlı olmasıda onu denenesi kılıyor.
Ben Fair tonunu aldım çünkü açık tenliyim. Dikdörtgen kutusu ve minnoş süngeri ilginç bence.Fakat o minnoş sünger bana biraz kullanışsız geldi.
Ayrıca ben bu pudradan  pek memnun kalmadım. Kalıcılığı az bu yüzden 12 küsür liralık uygun fiyatina karşın birdaha almam diye tahmin ediyorum.






Günlük makyajımın vazgeçilmez ürünü eyelinner içinde yeni bir ürün denedim.
Essence liquid eyelinner memnun kaldığım bir ürün oldu.Gözlerim hassas ve bu ürün gözlerimi rahatsız etmedi göz pınarıma akmadı. Sadece bir tık alkol kokusu beni rahatsız etti.
Kalıcılığıda benim için gayet iyi alttakı foto günün sonunda yani 12 saattten fazla süre sonra hiç tazelenmemiş olan  hali. 
Fiyatı 8 tl civarlarında


ve son olarakta sadece betty booblu olduğu için aldım oje. Nedense elim bir mavi birde bu ojeye gitti ve benim en çokta mavi ve kırmızı tonlarında ojelerim var ama bu rengi  keşke almasaydım çünkü ben şişedeki tonunu beğendim sürüldüğünde ise daha açık bir ton oldu . Fotolar 2 kat sürülmüş hali ile çekildi. Ayrıca zor kuruyan bir oje. Kısacası ben hevesimi aldım.Betty booblu ojemde var artık ama başka ojesini almam. Fiyatı 3 tl civarlarındaydı.

Hadi şimdilik bu kadar bir sonraki posta kadar kendimize iyi bakın , moralinizi hiçbirşey için bozmayın ve kullanmanız gereken ilaçları sakın aksatmayın :) 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder