Elişi creazion dergisinden Anneye Elbise - ....# Lilithin #....

Follow Us

1 Ekim 2014 Çarşamba

0 Elişi creazion dergisinden Anneye Elbise

Yaklaşık iki ay önce diktim bu elbiseyi.Model Elişi creazion 2013/03 101 B isimli elbise.
Kumaşını dikerken çok beğendim.Fakat açıklama kısmında tüm dikişleri zikzak dikin yazdığı için bende öyle yaptım. Elbise bittikten sonra  dikişlerin açıldığını farkettim.( Alttaki fotoda görünüyor)



Artı olarak acemiyim biliyorsunuz. Anneme de sürpriz olsun diye provasız diktim.Annemin alt bedenle üst beden uymuyormuş meğer.Belinde bir potluk oluştu.Fermuar vardı ve fermuarda bu sorunu daha beter hale getirdi.Annemde çıkar bunu diyordu zaten.Elbisenin boyu annemde kötü duran bir uzunluktaydı bir de.
Bende işe dikişleri sökmekle başladım ve  fermuarı çıkardım. Kumaş yetersizliğinden etek yanlarındaki desenler tam uyuşmadı onlarıda kaydırdım ve fazlalığı kestim.Dikişleri yeniledim.Bu haliyle annem bunu giydi nazar bile değdi elbiseye:).Fakat göğüs kısmı hala biraz bol onu biraz daraltacağım nazarını görünmez hale getirip dikiş paylarına da sürfile yapacağm.
O belde olan bolluk göze batmasın diye bir bağcık fikri geldi aklıma gel gelelim artan kumaş yoktu artanları zaten ilk diktiğimde atmışım zaten. Eteği eşitlemek için kestiğim kumaş bağcığı normal bağcık şeklinde yapmaya yetmezdi.Önce aklıma bu kırpık kumaşın kenarlarını mumla yakıp hoş bir efekt vermek gibi harika(!) bir fikir geldi. Nerdeyse evi yakiyordum belki o heyecanla bir kıvılcım kumaşın eteğine düştü öyle oluştu nazarlığımız. Nazarlığımız minicik bir yanık çünkü. Sonra artık kumaşları birbirine burarak bağcık yapmak zorunda kaldım.
 Elişi creazion dergisinden Anneye Elbise

 Elişi creazion dergisinden Anneye Elbise

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder