Yeni Tote Çantacık - ....# Lilithin #....

Follow Us

13 Ağustos 2014 Çarşamba

2 Yeni Tote Çantacık

Yeni bitirdim çantamı ana kumaşı çok beğenerek almıştım.Diğer kumaşlarla kombinledim böyle bir çanta çıktı.

Çantamı kaliteli kumaşlarla özenerek diktim.İçinde bir çeşit dolgu malzemesi var.

Eni 45 cm Boyu 35 cm Yandan genişliği 15 cm Saplar da 51 cm.
İç astarında bir fermuarlı bir de 2 bölmeli göz bulunmakta. Ayrıca çantanın ağız kısmında manyetikli çıt çıt var.




Çantam gördüğünüz gibi şekerlerim
Fiyatı:50TL
Kargo alıcı ödemeli.
Kapıda ödemeli olarak satın almak isterseniz bu yazının altına yorum bırakıp bana ulaşabilirsiniz.
Veya Emeksensinden satın alabilirsiniz.
Çantam Artık satılık değildir. Ama siz http://www.lilithinalemi.com/ adresini takip etmeye devam edin pek yakında yepyeni ürünler gelcek:)



2 yorum:

  1. Ben bu çantayı almak istiyorum, satıldı mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satılmadı, sanırım lilithinalemi.com adresine de yorum attınız cevapladım.:)

      Sil