Yeni bir Kına - ....# Lilithin #....

Follow Us

2 Ağustos 2014 Cumartesi

0 Yeni bir Kına

Yeni bir kına deseni denedim.



Hep güzel ojeler sürüyorum bu akşam kına yapayım da fotolar güzel olsun diyorum.O günler üşeniyorum ne zaman ki ojemi siliyorum.O gün kınalıyorum elimi:D 



Birde Türkiyede satılan kınalar kalitesiz efenim uzun süreli kınayla haşır neşir olmalarımdan artık bir kına gurmesi oldum diyebilirim.Bu yüzden kınayla ilgili merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Türkiyede anladığım kadarıyla pek kına yetişmiyor.Satın aldığımız kınalar da genellikle ithal ayrıca kına pek satın alınmadığndan ötürü getiren kişinin bayat ve yeşil kum tarzı şeylerle karştırılmış kınayı ucuz olması açısından getirtmiş olması muhtemel.Şimdi ben demiyorum ki herkes öyle yapıyor. Eğer kınanıza güveniyorsanız yollayın deneyelim sonuçlarını paylaşalım.Fazlada lafı uzatmak istemiyorum ama bir kınanın toplandıktan sonra 3 senelik bir ömrü olduğunu öğrendim(bunu da bilin yani)
İşte kınanın kalitesiz olması rengini kalıcılığını ve kıvamını da etkiliyor. Her neyse bugün yurt dışından kına istettim.Ne zaman gelir bilemiyorum. Bu yazımı da eğer gümrüğe takılırsa gümrükteki abilere okutmak için yazdım.:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder