Tulum Dikimi - ....# Lilithin #....

Follow Us

20 Ağustos 2014 Çarşamba

6 Tulum Dikimi


Efenim aylar önce bir d&r gezintimizde alınan burda dikiş okulundan çalıştım modeli.
Şimdi şu cümleyle birlikte ordan burdan anlatmak istediğim çok şey var içimde.
Blog benim olduğuna göre anlatıyorum.

D&R'la ilgili bir anım var.! Seneler seneler önce bir gün Forum Bornova gezintimizde D&R gezilmek istendi. Kolumda da çantam tam giricem vik vik vik ötmeye başladım. Allahım nasıl kızardım. Kapıda güvenlik belirdi ben şok oldum. Bi yandan kafamdan kendimi yokluyorum. Bişeyi yanlışlıkla çantama mı attım falan. Tabi ki atmadım peki niye öttüm. Öte yandan güvenlikçi olayı anlamaya çalışır sonra dedik al çantayı ara istersen. Almadı güvenlikçi ama keşke alsaydı da arasaydı utandım çünkü . Birde  tip tip bakanlarda cabası. Belki aldığım bir ürünün etiketiyle ilgiliydi satan tam okutmadı bilemicem. Ama o gün bugündür özellikle D&R olman üzere o alarmlı kapılardan ne zaman geçsem nefesimi tutarım.Çünkü neden öttüğümü bilmiyorum. Ötmeyince de rahatlayıp nefesimi salıyorum. Bu bende fobi oldu hatta geçenlerde Eddyciğimle kıyafet alışverişi yapıyoruz.İşte bi yerden kıyafeti aldık ben denemiştim zaten kıyafeti üstümde kalsın dedik. Ödedik parasını çıktık hemen yanda başka bir mağazaya girdik ben yine vik vik vik ötünce kriz geçirmeye başladım ki alarmları çıkarttırmayı unuttuğumuz aklımıza geldi. 

Efenim modeli dergiye bakarken Eddyciğim beğenmişti ilk aldığmız gün.Bende aklımın bir köşesine yazdım.
Annemle kıyafet kumaşı alalım biraz diyip çıktığımız alışverişte ben bu kumaşı özellikle bu model için aldım.  Siyah üstü beyaz yıldızlı bir poplin kendileri. :) Gel gelelim biraz az geldi kumaş ceplerini yapmadım.

Modele gelince dergide A paftası kırmızı işaretler yazıyor ben ilk kalıbı çıkardım sonra bir baktım C paftasndan çıkarmışım yanlışlıkla ama onlarda dergiye yanlış yazmışlar bunu farkettim sonra yani doğru çıkarmış oldum.

Birde Verev bant bütün halde iki parça olarak direk kumaştan şerit olarak kesilecekti ben kare kumaştan hazırladım vaktiyle yapımını da buradan öğrenmiştim.


Artı olarak biçki planında verev bant için 125 cm yazıyordu ama katlanmış kumaşta göstermişti parçayı bana 2 adet 125 cm.lik bant fazla geldi ama yinede işimi bir bant yüzünden berbat etmeyeyim dedim iki küçük kareden verdiğim linkte gösterildiği gibi biyelerimi hazırladım.İkisininde ayrı ayrı uzunluğu 135 cm oldu ve bir tanesi yetti diğer biye de bir yerlerde kullanılmak üzere tarafımca saklandı:)



Üstümde:
Fotolar biraz kalitesiz çıkmış:)





6 yorum:

  1. çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Ve de çok yakışmış. Topuklular ile de bu tulum çok hoş durabilir fikrimce.
    http://burchins.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir tabiki benim bu ayakkabıların deseni ile kumaş aynı desen diye giydim :)

      Sil