Kadife Elbise - ....# Lilithin #....

Follow Us

8 Ağustos 2014 Cuma

0 Kadife Elbise

Tee ne zaman bu yazımda dikeceğim dediğim elbiseyi dikmiştim ben aslında hatta Eddyciğimin hediye ettiği ayakkabılarla sadece bir kere giydimde. Burda dergisinin 2013 Ağustos sayısındaki 133 numaralı model.Dergiyi almıştım da bunu dikeceğim demiştim.Sonrasında pek beğendiremedim kendime dikiş dikmeye yeni başladığım için benim için çok zordu dikmesi artı bide kumaşın doğru yönünü bulmaktı etmekti derken çok söktüm diktim..Hakim yakayı  becerebilince çok mutlu olmuştum. Beğendiremememin sebebi de kadifem sanırım biraz ince dergidekine göre.. Önce bi saçma sapan astar ekledim kendisine öyle bir köşede durdu.2 gün önce gözüme çarptı elbise aslında güzel elbise dedim kendi kendime üstüme geçirdim hemen ama o astar bana battı ,aldım elime dikiş sökücüyü bir güzel söktüm bide böyle deneyeyim dedim hoşuma gitti.
 Modelin göğüs dekoltesi baya bi açıktı o dekole kuşgözlerinin içinden geçen bağcıkla kapanyordu ama
kuşgözüdür çıt çıttır perçindir yapan aparatı çok istediğim halde bir türlü bulup alamadım.Gidip bir yerde yaptırmayada üşendim o açıklığı dikişle kapadım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder