"Canadian Smocking" Yastık - ....# Lilithin #....

Follow Us

7 Ağustos 2014 Perşembe

0 "Canadian Smocking" Yastık


Bilirsiniz kına ile ellerime ayaklarıma desenler çiziyorum.Birde çizerken el altına koyulacak yastık yapayım dedim.Yoğun araştırmalarım sonucunda en sevdiğim kumaş türü olan kadife ile böyle bir yastık yaptım.Yastığımın kumaşına yabancıların canadian smocking(tekniğin Türkçe ismini bilmiyorum) dediği

teknikle yan kısmında görünen hoş efekti verdim.Küçücük yastığa fazlasıyla kumaş gitti ama sonuçtan memnunum.Kumaşım seneler evvel bir amigurumime kıyafet dikilmek için alınmıştı.Fakat kalın döşemelik olarak kullanılabilecek bir kadife.

Simsiyah bir kadife fakat desen belli olsun diye flaş patlatınca böyle bir sonuç çıktı.:)


İçine boncuk elyaf doldurdum. Düğme olarak görünen şeyi de uysun diye yuvarlak kesilmiş siyah kadife parçalarının içine boncuk elyaf doldurup diktim.Baktım çok süssüz tırnaklarıma yapıştırmak için aldığım ısıyla yapışan taşlardan yapıştırdım.

Böyle bir nişan yastığı da güzel olurmuş hani.
Ayrıca bu çalışmamda ve blogta yazılmış her şeyle ilgili sorularınızı lütfen hiç çekinmeden sorun.:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder