Selamlar - ....# Lilithin #....

Follow Us

9 Haziran 2014 Pazartesi

0 Selamlar

Laptobumun klavyesi bozulduğundan beri yazı girmek gelmedi içimden.
Ama  zorda olsa blogumu canlı tutmak istiyorum.:)
 Bloguma yazmadığım zaman zarfında okul işlerimle uğraştım. Ve mimari dekoratif sanatlar öğrencisi olarak yaptığım çalışmaların bazıların birazdan blogumda sergileyecek olmanın mutluluğunu yaşıyorum:D:D
İlk dönem benim için zorlu ve stresliydi. İkinci dönem biraz daha kolay oldu benim için:)
Öncelikle tamamen bitmiş bir çalışmamla başlama istiyorum.Kendisine Doğa Baba ismini taktığım maske çalışması.Duvar Süsleme teknikleri 2.dönem 1.çalışmam .

Kendisinin pişmemiş hali ile yaptığım caps:
Aynı dersin 2. dönem 2. çalışması olan duvar saati.
Aynı dersin 1. döneminden 2 çalışma

Bunlar blogumda paylaşılası bulduğum çalışmalar.Belki ileriki zamanlarda daha çok çalışma eklerim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder