Yeni Postacı Çantası - ....# Lilithin #....

Follow Us

4 Eylül 2013 Çarşamba

6 Yeni Postacı Çantası

Selaam..
Artık günün belli saatlerini dikişe ayırma kararı verdim.Belirli saat diyemiyorum aslında kaçta başlayacağımı biliyorum sadece.Ve bitiş saati koymadım.Yorulmaya başlayınca bırakıyorum.
Yeni bir çanta yaptım. Kendisinin kumaşını miniğim hediye etti:) Bende uğur getirsin diye kullandım onu.:)
Bitirdikten sonra tam fotorafını çekmek için ortamı hazırladım derken şarj bitti o dolana kadar aklıma fotosunu blogumun maskotu saydığım tatlı kuzularımla çekmek geldi. (Bakınız Eddy  bakınız Lilith)
Oynadım biraz bakınn:)

Image and video hosting by TinyPic

 Neyse efenim geçelim çantamıza.




Çantayı satıyorum
Ebatı üstteki Fotoda gösterdiğim gibi. Kirlenmemesi için poşetin içine koydum.
Satın almak için yorum bırakabilir veya lilithinalemi@gmail.com adresime posta atabilirsiniz.

Ptt kargoyla kapıda ödemeli olarak satın alabilirsiniz.
Kargo ücreti alıcıya aittir.
SATILDI
:)
Sevgilerle...

6 yorum:

  1. ellerine sağlık harika olmuş :)
    kumaşını da çok sevdim..
    makinem bozuk olmasa bende yapardım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna teşekkür ederim:) Umarım makinen tamir olabilecek gibidirde düzelir:)

      Sil
  2. çok şık olmuş ellerinize sağlık. Çok severim bu tip çantaları.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize sevindim(:

      Sil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil