Selam - ....# Lilithin #....

Follow Us

19 Eylül 2013 Perşembe

0 Selam

Selamlar herkese
Canım şöyle bir yazı girmek istedi.
Bugünlerde pek birşey dikemedim. Yeni bir model çanta diktim ama fotosu yok çünkü kendisi deneme olduğu için kumaşı çok saçma.:)
Sonra Miniğim üniye verdiği bir sene aradan sonra gitti. Bende buralarda kaldım işte.
Son günümüzde uzun bir gün yaşadık .O sıradada şöyle bir foto çektim.

Neyse ya öle oldu işte bu denli soğuk bi insanken bunları yazmam bile fazla:D

Efenim biliyorsunuz güzel çantalar yapıyordum.(Ne kendimi beğendim ben )
Bi yere kadar kendime yaparımda sıkıldım kendime yapmaktan beni motive edecek pekte birşey olmayınca...
Dedim sürekli giymeyi hayal ettiğim burda ağustos sayısındaki Kadife elbiseyi dikmeyi deneyeyim.
Umarım düzgünce dikebilirim.:)
Kumaşını miniğim almak konusunda ısrar etti.
Kalıbını dün anca çıkardım.Yavaş yavaş:D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder