Minyatür Köpekler - ....# Lilithin #....

Follow Us

9 Temmuz 2013 Salı

6 Minyatür Köpekler

Selamlaar.:)
Sevgilim haziranın başında işiçin gitmişti.Ama erken döndü.Bende o oralardayken küçüğüme istediği gibi 10 köpek yapayım dedim.Yani 10 köpek dediysem ilk ikisini zaten yapmıştım geçmişte bakınız yalan söylemiyorum işte buradalar( sosis köpek ve beagle ) İşin aslı 8 köpek yapayım dedim oldumu.
Efenim başladım yapmaya gelgelelim sıkılgan biriyim.Ara ara depresyonlara girdim.Yapacağım minicik köpekler bitmez oldu fakat her yaptığımı bitirdiğimdede mutlu oldum o mutluluklada devam ettim.Dün sonuncu köpeğide bitirdim ve fotolarını yarın çekerim dedim fakat bugün çekemedim.Acil sevgilimin yanına gittim.Bence benim köpeklerime nazar değdirdim kendim.Çünkü tam toplu foto alırken fotoğraf  makinesinin şarjı bitti ne kadar üzücü değilmi:) onuda telefondan çekti :)




Labrador

Maltese Terrier

Sibirya Kurdu

Elisabeth beagle

Dalmaçyalı (1)

Dalmaçyalı(2)

Bull Terrier

Alman Kurdu



6 yorum:

  1. ellerine sağlık canım hepsi çok güzel olmuş
    bende örmek isterim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer örmek istiyorsan kendilerini japonca e-booklardan yaptım.Ami ami Dogs serisinden:)

      Sil
  2. Selam blogunu cok begendim ve en yeni üyenim benim de moda blogum var beklerim.Sevgiler...http://ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller! Koy masaya bütün gün izle :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil