Makyaj Çantası + Yapımı - ....# Lilithin #....

Follow Us

5 Temmuz 2013 Cuma

2 Makyaj Çantası + Yapımı

Evet bir dikiş makinem var fakat kendisiyle şu zamana kadar az şey dikmişimdir, çünkü genelde stres oluyorum sinir oluyorum  zatende beceremiyorum.
Neyse geçenlerde bu makyaj çantasının videosuna denk gelmiştim fakat cesaret edipte yapmamıştım.
Sevgilime geçmişte yaptığım minyatür 2 köpeği 10 a tamamlamaya girişince en başlarda eğlenceli başlayan bu olayda beni sıktı bende bu yüzden kafamı dağıtıp arada başka şeyler yapıp devam etme kararına vardım köpeklere:) Bu arada her bir köpeği bitirdiğimde mutlu oluyorum yanlış olmasın.:)
Şimdi lafı uzattım ama sadete geliyorum.Yani kafamı dağıtmak adına bu makyaj çantasını yapmaya giriştim.Yapabilincede mutlu olum.Lafın kısası budur:D
İlk olarak pembeliyi yaptım .Sonra birde mavi yapayım dedim yapım aşamalarınıda tek tek çektim .


Ben ölçü birimi olarak A4 kağıdını kullandım.Kumaşıma kağıdı iğneleyip kestim.
Kestiğim kumaşıda ikiye katlayıp kestim.



Aynı ölçüde yani A4 kağıdının yarısı Büyüklüğünde ;2 astar kumaşım,
2telam( sert durmasını sağlamak için fakat benimkisi yapışkan tela değilmiş sizde keçe tarzı farklı birşeyde kullanabilirsiniz.) ve 2 desenli kumaşım.



telayı desenli kumaşımın üstüne koyup diktim ,Ben sürfile dikişi yaptım.

Birde desenli kumaştan minik bir parçayı sap yapmak için fotodaki gibi katlayıp diktim.



Fermuarımı desenlı kumaşın üstüne fotodaki gibi ters kapatıp üstüne astarımı koydum ve diktim





Diğer tarafınıda aynı şekilde ayarlayıp diktim.


Daha sonra astar tarafından iki ucunu birleştirdim ama fotosunu çlekmemiişim nedense:)

Üstteki gibi katladım ve sapıda içte kalacak şekilde iğneledim.



Bu şekilde iki tarafınıda diikiyorum.

Ölçerek fotodaki gibi katlayıp iğneliyorum

iğnelediğim yerleri dikiyorum.
Diktiğim yerdeki fazlalık üçgenleri kesiyorum .Ve ters çeviriyorum:)






2 yorum:

  1. Bunun aynısını ama hurç olarak diktim bende yastıklar çok güzel oldu içine tabi ben yastık koymak için yaptım ölçüde ona göre buda tatlı olmuş eline sağlık güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil