Etek Çanta Denemesi - ....# Lilithin #....

Follow Us

21 Temmuz 2013 Pazar

0 Etek Çanta Denemesi

 Yaklaşık 2 yıl önce alınmış dikiş makinemi geçmiş olan 2 yıl boyunca öylesıne sayılı kullanmışımdır .Şu son günlerde bir dikiş aşkı geldi bana.Sürekli amigurumi örünce sıkıldığım bir anda cesaret ettim kullanmaya başladım.Lakin normalde pamuk gibi olan ben( burda beni tanıyanlar güldü:D) Böyle bir işe konsantire olunca helede bunu daha öğrenme aşamasındaysam sinir stres küpü oluyorum.
Gelgelelim dikiş maceramda öyle başladı.Küfür kıyamet sinirli.Minik sevgilimde aldı payını .Üstelik hiçbir suçuda yoktu miniğimin:) Çok seviyorum ama ben onu eğer okuduysa şimdi bu yazıyı.:) Neyse gel zaman git zaman yavaş yavaş makinenin dilinden anlamaya başladım.Ama sadece başladım yani.Dikiş denemelerimi utandığım için koymuyordum ama zaten biz bizeyiz şurda .Utana sıkıla son denemelerimi paylaşmak istiyorum.
 Bu arada lafı şimdi diktiklerime bağlıcam bekleyinn.Vakti zamanında ki o zamanlar dikiş makinem bile yokken bir işim için astarda kullandığım puantıyeli mavi kumaştan almıştım. Kendisini sanki heryerde kullanmışım gibi hissediyorum ama hala var:) Ürüyomu nedir:D neyse işte kumaşçıdan çıkarkende çanta yaparım diye asıl kumaşı almışım.Tabiki kumaşlar alınmakla yetilinilmişti senelerce .Annemde o kumaştan eteğinin olmasını istiyordu 2 gün önce sıvadım kolları topladım cesaretimi ve giriştim ilk kıyafet dikimime.:) Şu yazıdan faydalandım yaparkende:)Umarım devamıda gelir.Fenada olmadı hani etek.Giyilebilir en azından.

 Artan kumaşlada bi çanta denemesi yaptım:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder