Yetimhanedeki Çocuklar İçin Şimşek Mcqueen - ....# Lilithin #....

Follow Us

1 Haziran 2013 Cumartesi

0 Yetimhanedeki Çocuklar İçin Şimşek Mcqueen

 Fotoraflara bakarken üzüldüm.Çünkü minik sevgilim çekti ve kendisi işi için başka bir şehre gitti.Kendisi yaklaşık 3 ay boyunca orada olacak.Tabi bu 3 ay hiç görüşmeyecek değiliz.Bir problem olmazsa ben giderim o gelir.:) Ama işte bir süredir yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu.Bir boşluk oluyor böyle.Ahh gidip kalacağı 3 ay biz 5 aydır bunun için üzülüyoruz.Ama ben gitmesini istedim.Daha genciz çünkü kendi bildiği işte gelişebilmesi için gitmesinin yararlı olacağına inandım.Öyle işte...Umarım birdaha hiiç bu kadar ayrı kalmayız.Hayallerimiz gerçek olur .:)

 Şimdi geçelim Mcqueen'e bu yazımda bahsettiğim gibi yetimhanedeki çocuklar için oyuncak yaptım. Ah bir erkek ve bir kız oyuncağı yapayım dedim bellide bir süre belirlemiştik gönül isterdi daha çok oyuncak yapabileyim ama bunları bile zor yetiştirdim.Beni bitiren mcqueen oldu.Oyuncaklarımı hep özene bezene yapıyorum belkide bundan yavaş bitiyor oyuncaklarım.Mcqueen birde büyükmüş.Örmesi uzun sürdü.:)
Umarım sahibi beğenir:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder