Sürat Kargo - ....# Lilithin #....

Follow Us

27 Mayıs 2013 Pazartesi

0 Sürat Kargo

Uzun süredir yazı yazmadım.Fakat bu aradada boş durmadım.Kimsesiz çocuklar için yaptığım oyuncaklarla uğraşıyordum.Gerçekten özenerek yaptım.Gerçi her oyuncağımı özenerek yapıyorum.Belki bu yüzdende geç bitiriyorum oyuncaklarımı.Neyse büyük bir sabırla oyuncaklarımı yaptım.Gelecek yazılarda onlarıda paylaşacağım.Foto makinem yanımda olmadığı için paylaşamıyorum.
Oyuncaklarımı yaparken hergün geçtiğim yolumun üstünde olan sürat kargoyla yollarım diye düşündüm ve bugün öylede yaptım malesef...
Bugün sürat kargoya gittim,sabırla özenerek yaptığım oyuncakları kargolamak üzere. Önümde bir başkası vardı.Bir süre onun işinin bitmesini bekledim.Daha sonra yaptığım oyuncaklar alındı sürat kargonun bir kutusuna rastgele tıkıştırıldı..İnsanlara ters gitmeyi sevmiyorum belkide bu yüzden sinir olduğum halde sustum fakat işim bittikten sonra aşırı sinir oldum.Benim haftalarca özen gösterip yaptığım oyuncaklarıma o değer verilmedi.Ayrıca fazlada uzak olmayan bir yer için benden 15 lira alındı.Bilmiyorum zamanında yurtdışından 20 liraya ürün getirttiğimi hatırlıyorum.Zamanında dediğim birkaç sene önce. İyi bir hizmet olsa buna takılmazdım.Öyle pişmanım ki oyuncaklarımı ordan çıkarttırmadığıma bazı şeyler daha sonradan dank ediyor ya.Fakat birdaha asla sürat kargoyu tercih etmeyeceğim.Umarım oyuncaklarım hasar görmeden ulaşırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder