:) - ....# Lilithin #....

Follow Us

8 Mayıs 2013 Çarşamba

2 :)

Daha yazıyı yazmadan başlık yazmaya çalıştığım için başlıklarım boş olabilir:D
Bugünlerde birşeyler yapmıyor gibi görünsemde yapıyorum aslında:) Öncelikle son yazımdan beri Sevgilime bir minik beagle yaptım.:) Aslında ilk yapmam gereken köpek beagledı sanırım.Ona bir önceki yaptığım köpekte Sosis köpek ti. Neyse köpekler küçük olduğundan hemen bitiyor.Bende ona her yaptığım oyuncaktan sonra bir köpek yapıyorum.
Fotolar biraz kalitesiz.



Bu arada biliyorsunuz ki Örgü Dünyan Forumda takılıyorum:) Kendimi yine bir etkinliğe kaydettirdim fakat yapacağım bebek en büyük oyuncağım olacak sanırım.:) Yavaş bir insan olarak geç bitirecek olsamda Oyuncaklarıma yenilerini eklemeyi seviyorum:)

Bu bebekten yapacağım fakat kendime göre değiştirdim.Benimdi Uzun Çoraplı Pippi olmayacak.:) Renkleri farklı kullanacağım:)
Fakat bacaklarını ve bir kolunun yarısını yapıp onu bir kenara aldım devam edeceğim tabiki.Ama ondan önce başka birşey yapacağım:)
5 senedir oyuncak yapıyorum.Hernekadar yavaşta olsam şimdiye kadar birsürü oyuncak yaptım bazılarını sattım, bazılarını hediye verdim. Şimdi forumda güzel bir olay var buraya tıklayın bir girin bakın derim.

Elimde yapılmış oyuncaklarım var fakat genellikle oynanabilecek tarzda değil süs gibi.:)O yüzden kız için Bir bebek.Erkek içinde Şimşek Mcqueen örüyorum.
20 Mayıs belirlenmiş ortalama süre:) Bende stres yaptım ya yetişmezse diye.:)Umarım yetişir.


2 yorum:

  1. oy bayıldım bu minnaklara ben :) Elinize sağlık harika olmuşlar :)

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil