Sem Bebek - ....# Lilithin #....

Follow Us

25 Nisan 2013 Perşembe

0 Sem Bebek

Arkadaşıma 3 hediye yapmıştım.:) Diğer hediyesi olan yavru baykuşum için buraya  uykulu kedim için buraya tıklayın.;)
Önceden yaptığım Lilith bebeği beğenen arkadaşımada bu bebeği yapmamla başladı herşey gel zaman git zaman küçücük bir bebeği yapmaya üşendiğim için sadece bir kafa olarak kaldı bebeğim.Neyse kendimi zorladım.Birşeyler yapmak üretmek hoşuma gidiyor çünkü.Ve de bitirdim bebeğimi bu arada arkadaşıma madem hediye yapıyorum bir kaç bişeyler daha yapayım dedim.Diğer hediyelerde öyle çıktı:) (onu söliyim dedim)
Gelelim adını Sem koyduğum bebeğe:D Buda diğeri gibi küçük elim kadar.Arkadaşım pembe sevdiği için pembe elbiseli.:) Gözleride arkadaşımınki gibi siyah.^^ Buyrun fotolar:D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder