Geri Dönüşüm(Tığlık^^)-Geçmişin Ajandası - ....# Lilithin #....

Follow Us

14 Nisan 2013 Pazar

0 Geri Dönüşüm(Tığlık^^)-Geçmişin Ajandası

Selamlar, sevdiklerinizle güzel bir pazar dilerim:)
Suyun hayatımızdaki önemi büyük biliyorsunuz.Ben içtiğim suyun hala vücuduma yetmediğini düşünüyorum fakat bunun yanında hep dışarı çıktığımda okula gittiğimde mutlaka su alırım.
Geçen yıllarda bu yüzden su şişeleri hep evde birikiyordu. Bunlardan bir şey yapmalıyım yapmalıyım dedim ama gel gelelim üşengeçte biriyim.Üşenmediğim bir gündü herhalde su şişesinin birini aldım kestim önce ucunu  sonra baktım tırtık tırtık olmuş kestiğim yerler.Zımparaladım diye hatırlıyorum sonra fakat bundan pek emin değilim gel gelelim iyi fikir.:) Sonra üstünü bir kağıtla belkide gazete kağıdıyla kapladım.Ya dekupaj yada normal tutkal kullandım.Ondan dahada geçmişte bir hevesle aldığım ahşap boyası vardı onunla da boyadım.En son olarakta baktım çok boş durdu. Bir poşet üstünden çiçek resmi kestim onuda üstüne yapıştırdım.Pek güzel olmadı belki ama napalım.:)Şimdi tığlarımı koyuyorum ben ona adınıda "Tığlık" koydum^^:D

Bu arada fotoları düzenlemeyede üşendim şimdi :) Siyah arkaplanda olmalarının sebebi siyah mobilyadan kaynaklanıyor olabilir.:)
Buda kendi çapında çalışma alanım :) gel gelelim arkada rahat bir çekyatta yayılarak çalışmak varken fazlada orda oturmam yani.Anca Masa gerektiren işlerimde ordayım.:)

Son günlerde de kendime birsürü iş yükledim ki boş kalıp kafayı kırmayalım:)
Neyse havaya gireyim diye kendime bir notluk ayarlayıp içine yazayım dedim.Fakat notluk yerine 2011'in bu tatlı ajandasını kullanmaya karar verdim.:D Zaten meşgul insanlarda geçmiş yılların ajandasını kullanmaz mı?:)
Kedilerle ilgili bu ajandayı seçmemin sebebi.Ajandanın gereken yılda kullanılmamış ve ajandalığını kaybetmış olması.Üzerinde şeker kedi fotoları ve onların özelliklerinin yazıyor olması.Ve ajanda olduğu içinde gün gün ayırıp minik yazma yerleri yapmışlar.Düzeni hoşuma gitti yani:)

Sevdim ben bu kediyi:)

Bu notu yazan minicik ellerini yerim<3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder