3 Nisan 2013 Çarşamba

0 Etkinliğin Tatlı bebeği

Öncelikle selamlar,
Örgü Dünyam'daki 2. etkinlik bebeğini Yapacağımı zaten bir önceki yazımda söylemiştim.
Yaptım ben bu bebeği.
Parçalar kolaydı ama kıyafetler beni gerdi açıkçası.Çünkü orjinalinde sayılar verilmiş kıyafetlerinde şeması vardı.Bende nasıl yapıcam nasıl yapıcam diye düşünerek parçaları ördüm.Sonra bi araştırma yaptım Rusça şema nasıl okunur diye.Ve yapmaya başlayınca aslında o kadarda zor olmadığını farkettim.Sadece beni biraz oyaladılar. Yavaş buluyorum örgü örüşümü ben ya.*-*:D
Gelelim bebeğe Boyu 24 eni ise 12 cm  olan bebeğin en hoşuma giden özelliği tüm kıyafetinin çıkabiliyor olması.
Bu bebeğimin saçları toplu hali:)

Burda salık saçlı hali:D

Bu fotoyu çekmeyi unutmuşum apar topar çektim biraz bulandı napalım:)
Satın almak isterseniz benimle iletişime geçebilir veya emeksensinden alabilrsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder