Denemeler :) - ....# Lilithin #....

Follow Us

18 Nisan 2013 Perşembe

2 Denemeler :)

Bugünlerde zaman zaman keyifsiz,sıkıntılı ve de stresliyim..
----------------------------------------
Her şey sevgili sevgilimin gelecek günlerle ilgili hayal kurması ile başladı :D. Kendisiyle ilk tanıştığımız zamanlarda (geçen sene bu zamanlar) içimden gelmişti cupcake yapmıştım. Miniğim de beni hayaline dahil etmek için sende cupcake yaparsın deyince bari cupcake yapayım dedim.:)  Gel gelelim o bu keklerden sadece bir tane yedi:)
 Tamam biraz fırında fazla kalmış fırında gereğinden fazla sıcak olduğu için çifte kavrulmuş olan yerleri var ama öyle yanık bir tadı yoktu :) Bu arada ben bu yazıdan yola çıkarak cupcake dedim ama bir hatam varsa affola:)
Googleda tarif arattım şans eseri Edalı Mutfağım'daki bu tarif ile yaptım.Ve güzelde oldu öneririm.Tek sorunum kek kağıtları onlar pek iyi çıkmadı:/ zor ayrıldılar kekten...
---------------------------------------
Bazen azda olsa izleyicilerimden birine tıklıyorum. Onunda izleyici olduğu bir bloga rastgele giriyorum (ordan oraya ordan oraya).Geçenlerde Acemi Şef denk geldi.:) Gezerken blogunu hazır yufkadan yapılmış çıtır börek tarifi vardı.Ve birde nefis duran fotosu.:) Az önce deneyeyim dedim.:) Benim gibi ağır bir insan bile yarım saatte hazırladı:)
Börekleri çok beğendim.Hazır yufkadan yapılmış börekleri hiç sevmem fakat bu farklı.Deneyin derim:)




2 yorum: