Bişeyler yaptım.:) - ....# Lilithin #....

Follow Us

12 Nisan 2013 Cuma

0 Bişeyler yaptım.:)

Selamlar:)
Son günlerde internette takıldığım süre boyunca bir kaç şey yaptım sizlerlede sırasıyla paylaşıyorum burada:)
Öncelikle kendime bir Pinterest üyeliği açtım.

Birşeyleri öğrenmek anlamak için girişmek gerekiyormuş.

Şimdi bu pinterest çok tatlı şeker bişey. Daha Türkiye sınırlarında pek yaygın olmamasına karşın yurtdışından epey üyesi var sanırım.Ve Bu gidişle Türkiye'de yayılır.Diğer ülkelerdende üyeleri artar tahmimce.
Pinterest şimdi şöyle bir olay.Üyeleri var:) hihi Bu üyeler Kendilerine Pano açıyorlar kategorilere ayırıp fotolar 
falan ekliyorlar.Böylece pinterestin fotoğraf hazinesi genişliyor . Bir üye başka bir üyenin eklediği fotoğrafı beğenebiliyor.Veya kendi panosuna yollayabiliyor.
Benimde kendi çapımda var bi panom     Bakınız Burada;)

Sonracığıma pinterestten sonra dedimki Lilithciğim:D neden bir facebook sayfan yok.Bloguma birde facebok sayfası açtım.
Şimdi Facebookunda nası işlediğini anlatmayacağım burda:D
Facebook sayfamda burada:Dhttps://www.facebook.com/lilithinalemi

Hadi kendinize iyi bakın;):D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder