---- - ....# Lilithin #....

Follow Us

24 Mart 2013 Pazar

1 ----

İyi Akşamlar,
Bugün o lanet olasıca sınava bende girdim.Aslında neden lanet olasıca zevkliydi sınav ben kendi çapımda eğlendim.:)
Bu üstteki kafalarıda diktim ama öyle kaldılar yapasım gelmedi.Sonuçta istemezsem yapmam değil mi?

Bu arada ,kendime yeni bir sayfa açtım forum dünyasında:)http://forum.orgudunyam.net
Bakalım inşallah burada sıkılmam.
Kendimi burada bir etkinliğe balşlattım.:)
Büyük umutlarla başladığım bebeğim yaklaşık olarak buna benzemeli.
Bakalım onuda ne kadar benzeticem.
Gel gelelim 10 dinlenip bir yaptığımdan ne zaman biter bilemiycem.



1 yorum:

  1. Benim bir haberim var size,
    Yeni bir alışveriş sitesi oluşturduk.Üyelik ,dükkan açmak, satış yapmak tamamen ücretsiz.Havale,kapıda ödeme,kredi kartına taksit ve paypal ödeme seçenekleri de mevcut. İlgilenirseniz site adresimiz www.teminedin.com
    Benim kendi dükkanım asosh.teminedin.com beklerim.

    YanıtlaSil