Sürünen örgülerr,fikirlerr,ben! - ....# Lilithin #....

Follow Us

12 Şubat 2013 Salı

0 Sürünen örgülerr,fikirlerr,ben!

Bugünlerde kendimi birçok şeyi yapmak zorunda hissediyorum. Öyle özellikle mutlaka yapmam gereken bir şey yok ama kendimi zorunda hissediyorum. Stresliyim bu yüzden. Canım hiçbir şey yapmak istemiyor.Ama bir taraftan da istiyorum çok karışığım anladınız mı . Hayatımı bir düzene oturtma isteği var içimde. Önceden bu böyle değildi önceden umursamazdım. Ama şimdi benim için çok özel biri var. Aşık olduğum. Beni kendime getiren beni kendime sevdiren ve hayallerimin olmasını sağlayan biri... Herneyse işte oda aldı payını bu stresten biliyorum onu çok üzdüm.
Birde sürünen örgüler var örgü örmeyi seviyorum çünkü örerken aklıma yeni fikirler neler yapacağım geliyor.Bu aralar onuda yapamaz bir durumdayım örgü örerken birde bakmışım başka birşeyle uğraşıyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder