Hama Boncuk Krizi,Saçmalığı - ....# Lilithin #....

Follow Us

24 Şubat 2013 Pazar

3 Hama Boncuk Krizi,Saçmalığı

Bir haftadır hama hama diye sevgilinin başının etini yedim.Neyse işte dün akşam ikeaya gittik.Kendimizi kaybettiğimiz son anlarda hamaları bulduk.Sonrasında çıkışa kadar kendimizi ikinci kez kaybettik sonuç olarak çıktık oradan.Bende bir hama heyecanı ki sormayın.Yemek yendi biraz gezildi.Sonuç olarak eve döndük.Saat 12ye geliyordu.Hemen hamaları sevgili Josephine'e (koltuğuma)koyup bir hatıra fotosu çektim.
Buyrunuz:

Neyse işte sonra nette ne yapsak ne etsek diye bir saat şema aradık.Saat zaten 1 oldu.Sevgili sevgilim mario mantarını seçti.Ben yine bulamadım ne yapacağımı bende üstünde kalp olan bir şekercik seçtim o saatten sonra.
Başladık yapmaya yeni yapan biri için o boncukları düzgün dizmekte zormuş ama.Sonra ben hala o heyecanla    yaparkenki 2.hatıra fotomuzu çekeyim dedimki pat diye benim tablamın üstüne düştü fotoraf makinem.İlk küfrünü orda yedi benden hama.
üstte sevgiliciğimin<3 özenle dizdiği hamaları:*

üstte benim makinemin düşüşüyle bozulan hamamın boncuklarının acınası fotosu.
Saat yavaştan 2'ye gelirken küfür kıyamet dizdik biz bunları.Sabahta erken kalktık zaten ,gerçi ben bi ara öğlen uykusu yaptım.Yazık sevgiliciğim öyle birşeyde yapmadı.

Neyse işte son olarak eritmeden öncede 2 foto daha aldım.(malum insan o kadar uğraşınca heranını hatırlamak istiyor.)
bu arada ütü masasına koyaken biraz sert davranmışım ben buna yine çıktı birazı sevgilim gelince Sinirden gülmeye başladı orda beni hamaları hala dizmeye çalışırken gördüğünde.
Gel gelelim biz bunları pişirdik soğuttuk bilmemne derken saat 3 olmuş zatenn.





İlk hamalarımız üstteki gibidir.Herşeye ramen insanın bitmiş halini eline alması paha biçilemez.
Aaa bana gelince ben öğlenki uykumunda etkisiyle 4e kadar falan uyuyamadım sanırım.Bu sabahki kursum içinde kalkamadım(Tasarım uzmanlığı kursum).Gidemedim...:(  Artık bir hafta boyunca sevgilime gidemedim diye ağlaşırım diye tahmin ediyorum.
Hadi görüşmek üzere Herkese eğlenceli pazarlar:)^^



3 yorum:

  1. Bende almak istiyorum ama ikeada falan satılmıyomuş :( istanbulda satılıyomuş ne yapabilirim bana bulabirimisiniş< ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten isteyin ikeanın sitesinden yada renk seçeneğini fazla isterseniz hepsiburada'da da var. Bu kutudaki renk sayısı 10 bendede var ve yetmiyor internetten istedim bende tavsiyem bu

      Sil
  2. sevgili Adsız
    Şuan Okulum dolayısıyla İzmirde değilim.Geçen sene İkeanin Çocuk Bölümünde vardı.Yalnız İkeada sanırım ismi Hama Boncuk diye geçmiyordu.
    Şu linki bir inceleyin bakın.
    http://www.ikea.com.tr/urunailesi/774/pyssla.aspx

    YanıtlaSil