:/ - ....# Lilithin #....

Follow Us

13 Şubat 2013 Çarşamba

0 :/

Huysuz çirkef çekilmez bir insanım tanrı sevgilime sabır versin.
Bugün kendi kendine delirmeler.Bir kızkançlıklar ki sormayın gitsin.Belkide sevgilimi beni anlayamadığını düşündüğüm için sinirleniyorum.
Herneyse Amigurumitr'de bir hırs yaptım bir hırs yaptım sormayın aktif olma çabam var(ben hariç kimse bilmez).Tabi fazla olamıyorum.Bu aralar yoğunum çünkü.Sevgililer günündeki oyuncaklarıda çok beğenmiştim önce telefon standını yapmıştım.Birde pastayı yapıyorum şimdi ama sanırım sevgililer günü olan yarına yetişemicek canım saolsun dinlene dinlene yapıyorum.Bu şeyi stres olduktan sonra yapmaktansa(amigurumiden bahsediyorum;)) hiç hobim olmasın daha iyi.Yavaş yavaş aheste aheste yapıyorum.Bakalım ne zaman biticek*-*.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder