Lilithin Tatlı Koyunu - ....# Lilithin #....

Follow Us

30 Temmuz 2012 Pazartesi

0 Lilithin Tatlı Koyunu

Birgün tv başında otururken karşıma ilk çıkan hayvanın amigurumisini yapıcam dedim.Ve Bir koyun çıktı bende önce kafamda tasarladım.Sonra epey zaman geçti aşık oldum falan.:) İnsan aşık olunca yaratıcılığı artıyor.Neyse işte başladım yapmaya ama yaparken bi yandanda düşünüyorum.Aslında amacım buna birde partner yapmaktı.Onada başladım.Fakat Lanet hiçbir yerde bulunamayan bir iple başladığımı anladım daha sonra.Ben örerken ip bitti bende rahat rahat gittim yüncüme sonra bir bakarım ki aynı markanın birsürü ipi var benim istediğim renktende varmışta birkaç dk. önce biri gelip 3-4 tane almış.İşte bu bana baya koydu yani elbet o ipi bi yerden bulucam çok umudum var.Ama herneyse...
Şimdi...
Bu koyuncuk benim tasarımım.Kendisini en başlarda pek sevmesemde sonralarda alıştım oda bana alıştı.:) buyurun fotoğrafları.:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder